nog 1 nachtje - Reisverslag uit Sneek, Nederland van ria en monique - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje - Reisverslag uit Sneek, Nederland van ria en monique - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje

Blijf op de hoogte en volg ria en monique

15 Oktober 2012 | Nederland, Sneek

De tas staat klaar, het huis is opgeruimd. Nog even met Gambia gebeld om zeker te weten dat we worden opgehaald. Morgen om half 2 vertrekken we met de trein naar Schiphol en om 18.00 uur vliegen we die kant uit.
We hopen dat we regelmatig dit reisverslag kunnen aanvullen, In Gambia is het internet niet echt geweldig, maar we gaan ons best doen.

Verslag uit: Nederland, Sneek

ria en monique

Op 8 oktober vertrekken we naar Gambia. Vier hele weken gaan we genieten van de zon, het strand en de mensen om ons heen. Het is de bedoeling dat we ook nog gaan werken in het Bijilo medical centre in Bijilo. Bijilo ligt vlakbij het toeristisch gebied Senegambia en vlakbij het apenpark.We weten nog niet in welk appartement we komen, dat is vanuit Gambia voor ons geregeld.

Actief sinds 27 Sept. 2012